Hvordan 3D -visualisering og CRM kan øke markedsføring og lønnsomhet for selskaper
I disse dager har særlig fremskritt innen teknologi bidratt til å øke mange selskapers profitt. Dette gjelder både selskaper som tilbyr produkter såvel som de som tilbyr tjenester på nettet. Kanskje dette er nytt for deg. 3D -teknologi har overtatt feltet innen markedsføringen med storm. Det betyr lite om du enten arbeider innen regnskapsbransjen eller innen eiendomsbransjen, du vil uansett finne virksomheter som arbeider med 3D –teknologi som er en integrert part av deres forretningsstrategier.
3D -teknologi, en populær markedsføringstrend
3D -visualisering er blitt en mer populær markedsføringstrend i disse dager. Undersøkelser gjort av f.eks. Global Insight, stadfester at gjengivelsesmarkedet fra 3D forventes å generere i overkant av 6 milliarder amerikanske dollar innen år 2025. Dette står i sterk kontrast til inntekståret 2018 som var på 1,5 milliarder amerikanske dollar. Spesielt innenfor byggebransjen har dette vist seg å være spesielt lønnsomt. Dette vil tydeligvis spille en stor rolle i deres markedsføring i nær fremtid.
Det finnes fortsatt en rekke bedriftseiere som likevel stiller seg skeptiske til om hvorvidt det faktisk finnes fordeler med 3D –visualisering for markedsføringen. Det vil være lurt av deg å samle inn så mye verdifull informasjon om dette som mulig før du foretar en investering i dette markedet.
4 muligheter for hvordan 3D -visualisering kan forbedre din markedsføring og din bedrifts lønnsomhet
Hold kundene dine informert og oppdatert
Tiden for innhenting av informasjon har aldri vært bedre enn det den er i dag. Du trenger bare å gjøre et tastetrykk for å finne den relevante informasjonen du søker om ulike tema eller hvis du rett og slett bare ønsker å ta naturtro bilder i 3D. Hvis du integrerer 3D -visualisering i din strategiske markedsføring, vil du bli i stand til å bedre beskrive produkter og tjenester.
Gjennomsiktighet
Kundene vil se så mye mer med et 3D -bilde hvor de er i stand til å sideflytte elementer og få et fullstendig bilde av hva du har å tilby fra dine produkter eller tjenester. Videre, vil de kunne innhente all relevant informasjon de trenger og deres opplevelse på internett vil bli enda bedre. Ja, du kan til og med: [ta bilder i 3D mens du tenker i 4D] i dag! I tillegg kan du gjøre :[3D -visualisering av produkttegninger] og mye mer.
Bruk CRM for organisering av prosjektene og god kontroll over dine kunderelasjoner
CRM er et verktøy som kan være veldig nyttig for organisering og god oversikt over kunderelasjoner, men hva er crm, spør du kanskje deg selv? Jo, CRM er et system og et IT-verktøy som vil gi deg en mye bedre og tydeligere oversikt og kontroll over relasjoner til kunder, kundeprospektering, salg- og markedsstrategier, og som enkelt lar deg sette sammen gode løsninger for analyser og kundeprosjektering.
Dine kunder blir bedre i stand til enda mer fordype seg i dine tjenester og produkter
Tenk tilbake på 2D -animasjonene når det gjelder reklamespots. Nå handler det om :helt andre ting nemlig dette. De var jo ikke særlig bra til å fange kundenes oppmerksomhet, var de? Med 3D -animasjoner, derimot, blir ditt publikum 100% engasjert i hva du har å tilby og kan i tillegg ta :[naturtro bilder] som dette. Du vil med andre ord fange dine kunders oppmerksomhet 100%.
Når det gjelder:3D-annimasjon er dette kommet for å bli og det finnes mange løsninger på markedet. Dette gjelder ikke minst innen kommersiell markedsføring og løsninger.